دلايل عدم خريد خودرو ليفان مدل 620!

اين وبلاگ درباره مقايسه و بررسي انواع ماشين هاي موجود دربازار ايران مي باشد

دلايل عدم خريد خودرو ليفان مدل 620!

۹۴ بازديد

چند سالي ميشه كه توليد كننده هاي داخلي اومدن با همكاري شركاي خارجي ماشين هايي توليد كنن كه تنوع ماشين زياد بشه و اانتخاب هم سختر ميشه. ليفان 620 به دليل عدم استقبال مشتريان ايراني خيلي زود چمدان‌هاي خود را بست و از بازار ايران خداحافظي كرد.

 

درباره ي تجربه رانندگي با ماشين شاسي بلند چيني هاوال بيشتر بخوانيد.

 

 

كرمان‌موتور تلاش زيادي براي پيدا كردن راهي براي تنفس بهتر ليفان 620 انجام داد؛ ولي نتيجه‌اي نگرفت و دست آخر با اعلام توقف توليد اين محصول دل صاحبان اندكش را شكست.خدمات پس از فروش:اما كرمان‌موتور تعداد زيادي خودروي ليفان 620 را توليد كرده و ناچار است تا خدمات پس از فروش اين خودروي چيني را به عهده بگيرد. اما فغان از خدمات! در اين رابطه تجربه شخصي نگارنده بسنده كرده و اينجانب به شما مي‌گويم كه اگر مثلا خودروي ليفان 620 شما دچار مشكل فني و… شود بايد فاتحه آن را بخوانيد!
دلايل زيادي براي اين فاتحه خواني وجود دارد كه به يك نمونه آن اشاره مي‌كنيم. فرض را بر اين بگيرد كه خودروي شما به يك قطعه بسيار حياتي محتاج شده و با توجه به عدم توليد اين خودرو در ايران امكان تامين قطعه اصلي نيست؛ بنابراين عزيزان زحمتكش كرمان‌موتوري به سراغ خودروهايي مانند پژو 405 و يا سمند رفته و قطعه مورد نظر را از دل آنها خارج كرده و با اندكي تراش‌كاري، فشار و زور آن را به عنوان قطعه جديد خودروي شما جا مي‌زنند! حالا به نظر شما خودروي عزيزتان مثل سابق عمل خواهد كرد!

صداي موتور
همان‌طور كه گفته شد؛ محيط داخلي ليفان 620 به‌خوبي صداگيري نشده و مي‌توانيد به راحتي با سطح جاده ارتباط عاطفي برقرار كنيد! اما اين پايان كار نيست و شما براي برقراري ارتباط با سطح جاده بايد از روي يك هيولاي پر سر و صدا عبور كنيد. حقيقت اين است كه پيشرانه ليفان 620 واقعا پر سر و صداست و در سرعت‌هاي بالا امان راننده و سرنشينان آن را مي‌برد.

تعويض دنده
دريچه پدال گاز ليفان 620 برقي بوده و همين موضوع باعث شده است كه تعويض دنده در اين خودروي چيني به كندترين شكل ممكن صورت بگيرد. اين موضوع كمي نگران كننده است و اعصاب رانندگان ليفان 620 را با خاك يكسان مي‌كند!

سيستم تعليق
سيستم تعليق ليفان 620 از يك ضعف بسيار عجيب رنج مي‌برد و آن هم يكپارچه بودن سيستم تعليق عقب اين خودرو است. در اين باره بايد بگوييم كه اگر با يك دستگاه ليفان 620 و به همراه ساير اعضاي خانواده برروي يك دست‌انداز بزرگ برويد؛ احتملا چرخ‌هاي عقب، به سپر و يا گلكيرهاي خودروي شما برخورد مي‌كنند!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.