تفاوت هاوال H2 با تيوولي!!!

اين وبلاگ درباره مقايسه و بررسي انواع ماشين هاي موجود دربازار ايران مي باشد

تفاوت هاوال H2 با تيوولي!!!

۹۳ بازديد

هاوال H2 يك كراس اوور كوچك چيني هستش كه تازگيا و توسط گروه بهمن وارد بازار شده. H2 يك بار ديگه توي سال 95 و توسط عظيم خودرو آماده ورود به بازار ايران شد اما باتوجه به عملكرد نامناسب عرضه كننده، اين خودرو هم وضعيت چندان مناسبي را تجربه نكرد تا اينكه يك بار ديگر گروه بهمن دست به كار شد و توليد هاوال H2 را در ايران بر عهده گرفت.

 

درباره ي اينكه تفاوت هاي سايپا كوييك و برليانس H220 در چيست؟ بيشتر بخوانيد.

 

 

هاوال يكي از خودروسازان خوشنام چيني است كه زيرمجموعه‌اي از گريت وال به شمار مي‌رود. هاوال حتي موفق شده تا يكي از بالاترين آمار فروش خودرو در كشور چين را به خود اختصاص دهد. هاوال H2 در نمايشگاه خودرو تهران به صورت رسمي از سوي بهمن موتور معرفي شد تا چندي بعد هم وارد بازار شود.

هاوال H2 با ورود به بازار، نظرات مثبت زيادي را به خود جلب كرد و توانست در ميان چيني‌ها به عنوان يك خودرو قابل اعتماد تبديل شود. اين محبوبيت يكي از دلايل بالا رفتن قيمت آن بود به طوري كه هاوال رشد قيمت بيش از 2 برابري را البته تا به امروز تجربه كرده است.

هاوال H2 با توجه به اينكه يك خودرو چيني است، طراحي خوبي دارد البته شباهت آن با برخي ديگر از خودروهاي چيني غير قابل انكار است. البته بايد بگوييم كه درست است كه ما از خوب بودن طراحي هاوال H2 حرف مي‌زنيم اما اين خوب بودن يك امر نسبي است و اگر بخواهيم آن را با تيوولي مقايسه كنيم، بايد محصول كره‌اي‌ها را بهتر و زيباتر بدانيم. هرچند كه اين دو خودرو در يك كلاس قرار نمي‌گيرند ولي هدف ما مقايسه از نظر قيمتي است.طراحي كابين هاوال H2 مدرن و ساده است و با استفاده از المان‌هاي كوچك ساخته شده. داشبورد طراحي يكنواختي دارد و در مركز آن يك نمايشگر جاي گرفته است. در بالا و پايين اين نمايشگر ورودي‌هاي هوا و كليدهاي كنترلي جاي گرفته‌اند و اين كليدهاي كنترلي بر روي فرمان هم ديده مي‌شوند. متريال به كار رفته در كابين با اينكه بيشتر از پلاستيك تشكيل شده، ولي كيفيت نسبتا بالايي دارد.
هاوال H2 از نظر تجهيزات رفاهي وضعيت مطلوبي دارد و امكانات خوبي را در اختيار شما قرار مي‌دهد كه از جمله آنها مي‌توانيم به ايموبلايزر، ورود و استارت بدون كليد، تهويه مطبوع اتوماتيك مجهز به فيلتر تصفيه هوا، نمايشگر 7 اينچي و سيستم صوتي مجهز به 6 بلندگو، چراغ‌هاي جلو LED مجهز به ديلايت، سانروف، سنسور و دوربين دنده عقب و كروز كنترل اشاره كنيم.
 هاوال H2 به يك موتور 1.5 ليتري 4 سيلندر توربو مجهز شده كه قادر است 148 اسب بخار قدرت و 210 نيوتن متر گشتاور توليد كند. براي انتقال اين قدرت هم يك جعبه دنده 6 سرعته اتوماتيك در نظر گرفته شده. عملكرد اين مجموعه قابل قبول است و براي استفاده از خودرو در مسيرهاي شهري نيازهاي شما را برطرف مي‌كند.
هاوال H2 يكي از معدود خودروهاي باكيفيت چيني موجود در بازار ايران است و فروش خوبي را در بازار تجربه مي‌كند اما نه به خوبي تيوولي. بنابراين توصيه ما خريد يك نمونه دست دوم كم كاركرد از تيوولي است.سانگ يانگ تيوولي يك ميني كراس اوور و يا يك كراس اوور ساب كامپكت است كه نسخه توليدي آن در سال 2015 معرفي شد. كمپاني سانگ يانگ چندي پيش و پس از دست و پنجه نرم كردن با مشكلات فراوان، به مالكيت ماهيندرا هند درآمد كه تيوولي نخستين محصول پس از اين اتفاق است.
سانگ يانگ تيوولي در سال 2016 توسط رامك خودرو وارد بازار ايران شد و به سرعت به محبوبيت بالايي دست پيدا كرد. تيوولي را بايد يكي از پرفروش‌ترين خودروهاي وارداتي دانست و به دليل رقابت سختي كه با رنو كپچر و پژو 2008 داشت، به خوبي در ميان ايراني‌ها شناخته شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.