مقايسه جالب بين ليفان 820 با سوناتا Yf!

اين وبلاگ درباره مقايسه و بررسي انواع ماشين هاي موجود دربازار ايران مي باشد

مقايسه جالب بين ليفان 820 با سوناتا Yf!

۸۶ بازديد

ميخوام كه توي اين مطلب يه مقايسه ايي بين دو ماشين چيني و كره ايي انجام بدم.پيشرفت چيني هاي توي صنعت خودروسازي رو نمي توان انكار كرد و اكنون شاهد تردد خودرو هاي چيني حتي در كشور هاي پيشرفته نيز هستيم. اما با اين حال صنعت خودرو سازي كره كه عمر بيشتري نيز دارد كماكان چند سر و گردن بالاتر از چيني ها مي باشد.

 

درباره ي دلايل عدم خريد خودرو ليفان مدل 620 بيشتر بدانيد.

 

 

طراحي :ليفان 820 كه توسط كرمان موتور عرضه مي شود يكي از بهترين و جذاب ترين محصولات ليفان است و در واقع مي توان گفت تنها خودروي نيمه لوكس ليفان در ايران است. سدان سايز متوسطي كه مي توان آن را با خودرويي همچون هيونداي سوناتا YF مقايسه كرد.
طراحي ليفان 820 به لطف الگو برداري هاي صورت گرفته مناسب است و بدنه ي عضلاني آن را خودرويي پر قدرت نشان مي دهد اما هنوز هم نمي تواند جاي چهره ي جذاب خودرويي چون سوناتا YF را بگيرد و با كنار هم قرار دادن اين دو خودرو شما اختلافي در عمر بيشتر طراحي  هيونداي سوناتا YF در مقابل خودروي جديدي مانند ليفان 820  را حس نمي كنيد.
بر خلاف ظاهر لوكس و پرقدرت ليفان 820 داخل كابين اين خودرو توي ذوق شما خواهد زد و مشاهده خواهيد كرد كه طراحي داخلي آن به اندازه طراحي ظاهري آن جذاب بنظر نمي رسد و متريال به كار رفته در آن نيز چنگي به دل نمي زند و باز هم هيونداي سوناتا حرف اول را مي زند چرا كه كيفيت ساخت ادوات به كار رفته در سوناتا YF بالاتر از ليفان 820 ميباشد

موتور و گيربكس :يكي از مواردي كه در انتخاب يك خودرو كاركرده اي مثل هيونداي سوناتا YF و ليفان 820 (صفر ) بايد در نظر گرفت بحث فني يو مصرف سوخت است. هر دو خودرو از پيشرانه اي با حجمي برابر برخوردار هستند اما باز هم برگ برنده با سوناتا YF است .
اين سدان كره اي با قدرتي معادل 173 اسب بخار و 233 نيوتن متر برتري خود را به رخ ليفان 820 مي كشد همچنين علاوه بر قدرت بيشتر وزن كمتر اين خودرو باعث مي شود كه سرعت و شتابي بهتر از ليفان را نيز داشته باشد .مصرف سوخت سوناتا YF نيز با حجم باكي بزرگتر نيز كمتر از ليفان 820 است.
مقايسه ليفان 820 و سوناتا yf
 امكانات و تجهيزات :همانطور كه مي دانيد سوناتا YF در بين سال هاي 2011 تا 2015 در ايران حضور داشت اما در مقايسه با خودرويي تازه توليد شده اي مانند ليفان 820 همچنان داراي امكانات ايمني و رفاهي بهتري ميباشد.
نتيجه گيري:در كلام آخر بايد گفت با انتخاب ليفان 820 شايد بتوانيد با هزينه اي كمتر فاكتور هايي مانند طراحي مناسب و امكانات مناسب را داشته باشيد اما بايد كيفيت ساخت پايين تر نسبت به خودرويي كره اي مانند سوناتا و همچنين بازار دست دوم ضعيف آن را هم در نظر بگيريد اما با انتخاب هيونداي سوناتا وضعيت فرق مي كند و شما با اينكه بايد هزينه ي بيشتري براي داشتن خودروي كاركرده اي مانند سوناتا YF بپردازيد اما در مقابل اين خودرو از ظاهري بهتر ، بازار خوب ، كيفيت و امكانات مناسبي را در اختيارتان مي گذارد و به نظر مي رسد كه انتخاب اين خودرو گزينه ي عاقلانه اي تر باشد گرچه تصميم با شماست كه مي خواهيد خودرويي صفر كيلومتر سوار شويد و يا به سراغ خودويي كاركرده كه هنوز هم حرفي براي گفتن دارد برويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.