بررسي خودروي چري آريزو 6!

اين وبلاگ درباره مقايسه و بررسي انواع ماشين هاي موجود دربازار ايران مي باشد

بررسي خودروي چري آريزو 6!

۹۶ بازديد

چري آريزو 6 يكي از جديد ترين محصولات چيني بازار ايران هستش. اين روزا توي بازار خودرويي كشورمون برندهاي چيني زيادي به چشم مي خوره. يكي از اين برندا، برند خودروسازي چري هستش كه نمايندگي اون به همراه برند ام وي ام به مديران خودرو سپرده شده و اكثر محصولات اين خودروسازي از جمله خودروهاي تيگو و آريزو توسط مديران خودرو فروخته مي شه.

 

 

درباره ي رانندگي با چري تيگو7 بيشتر بخوانيد.

 

به گزارش خودروتك ، اگر قرار باشد نگاه كوتاهي به تاريخچه چري بيندازيم اين شركت خودروسازي چيني را به عنوان يكي از خودروسازان موفق در عرصه صادرات و فروش در بازار جهاني به شما معرفي مي كنيم. چري كه توليد خودروهاي سواري را از سال 2003 شروع كرده بود در سال 2012 موفق شد از نظر تعداد خودروهاي توليد شده به رتبه دهم بين خودروسازان چين دست پيدا كند.

آپشن ها و امكانات رفاهي چري آريزو 6از امكانات و آپشن هاي اين خودرو كه از تريم داخلي چرم برخوردار است مي توان به رينگ هاي 17 اينچي، چراغ روشنايي در روز، 6 كيسه هواي 10 نقطه اي، ترمز پارك برقي، فرمان كمكي برقي، سيستم كنترل پايداري و هرزگردي، حالت هاي رانندگي اسپرت و عادي، كامپيوتر سفر، صفحه آمپر آنالوگ و ديجيتال، روكش چرمي صندلي ها و غربيلك فرمان، سيستم كنترل باد لاستيك ها TPMS ، استارت دكمه اي، كروز كنترل، دوربين 360 درجه، سيستم رهياب ماهواره اي، سيستم تهويه ديجيتال دستي، دريچه تهويه عقب، نمايشگر 9 اينچي، سنسور پارك برقي و نور، و سانروف اشاره كرد.
لازم به ذكر است كه آريزو 6 به خصوص در نماي روبرو از زبان طراحي اي مشابه با برادر كوچكتر خود يعني آريزو 5 بهره برده اما اين خودرو از گيربكس بهتر و امكاناتي لوكس تر برخوردار است.مديران خودرو در شرايط فعلي صنعت خودروسازي كشورمان كه از يك طرف واردات خودرو ممنوع اعلام شده و از طرف ديگر قيمت ها سر به فلك كشيده و عملا كسادي بازار را فراگرفته است يك محصول تازه را معرفي كرد.
سدان خانوادگي سايز متوسط و لوكس به نام چري آريزو GX است كه در ايران با نام آريزو 6 عرضه خواهد شد و از نظر كلاس بدنه جايي بين هيونداي اكسنت و هيونداي النترا قرار مي گيرد و در شرايط فعلي رقيب چيني مستقيمي در بازار كشور ندارد.
در واقع اگر قرار باشد اين سدان را از نظر قواي محركه مورد بررسي قرار بديم، با توجه به پيشرانه 1.5 ليتري توربو اين خودرو كه پيش از اين در چري تيگو 7 نيز ديده شده و در حدود 147 اسب بخار قدرت و 210 نيوتن متر گشتاور دارد.
 خودروهايي همچون مزدا 3، كيا سراتو و هيونداي النترا را مي توان رقباي اين خودرو ناميد.
با توجه همراهي يك گيربكس اتوماتيك CVT كه امكان تعويض دنده مصنوعي 9 سرعته فراهم شده است و با اين مشخصات شتاب صفر تا صدي در حدود 10.5 ثانيه براي اين خودرو مهيا شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.