تجربه رانندگي با ماشين شاسي بلند چيني هاوال

اين وبلاگ درباره مقايسه و بررسي انواع ماشين هاي موجود دربازار ايران مي باشد

تجربه رانندگي با ماشين شاسي بلند چيني هاوال

۸۳ بازديد

توليدكنندهاي چيني  تو زمان  معرفي نسخه فيس ليفت H2 همه را تحت تأثير قرار دادن. اين ماشين كه تو نسخه فول لاكچري AT معرفي شده از نماي جلوي جديد و كابيني با تجهيزات رفاهي بيشتري سود مي‌بره.اما H2 بار دومي كه در بازار حضور مي‌يابد چگونه عمل مي‌كند؟

 

درباره ي بررسي هونگچي H9 ماشين چيني بيشتر بخوانيد.

 

 

شاخه آفريقاي جنوبي هاوال كليد يك دستگاه كراس اوور كوچك H2 1.5T لاكچري را در اختيار ما گذاشت تا آن را در دوره‌اي طولاني تست كنيم. آيا H2 همچنان مي‌تواند عملكرد خوب خود را تداوم بخشد؟ ما اين خودرو را يك هفته تست كرديم و نتايج آن را خدمت شما عزيزان تقديم مي‌كنيم.
محفظه بار اين خودرو فضاي كافي براي جاي دادن وسايل دو نفر را دارد. البته شايد فضاي بار 232 ليتري اين خودرو براي افرادي كه خانواده‌اي نسبتاً پرجمعيت دارند كافي نباشد.كابين نيز داراي پوشش چرم مصنوعي با طرح قرمز و مشكي است و اين بخش خودرو به لطف متريال نرم و تجهيزات رفاهي جاي خوبي از كار درآمده است. البته برخي تريم هاي كابين با كليت كابين همخواني نداشته و حس ارزان‌قيمت بودن را القا مي‌كنند. صندلي‌هاي جلو حمايت خوبي از بدن به عمل مي‌آورند و تنظيمات برقي زيادي در صندلي راننده وجود دارد. صفحه‌نمايش لمسي خودرو نسبت به نسخه پيش از فيس ليفت تغييري نداشته اما هم‌اكنون از اپل كارپلي پشتيباني مي‌كند. البته خبري از اندرويد اتو نيست. ديگر ويژگي خوب سيستم اطلاعات سرگرمي وجود نرم‌افزار مرتبط با iOS است كه به خوبي كار مي‌كند. يك پورت USB و سوكت 12 ولت نيز وجود دارد كه اين آخري در زمان پيك‌نيك خيلي به درد مي‌خورد. فرمان چندمنظوره هاوال نيز كنترل‌هاي تنظيمات صداي سيستم صوتي و كامپيوتر سفري را در خود جاي داده است. يك صفحه‌نمايش نسبتاً مناسب هم بين پشت آمپرهاي سنتي قرار گرفته و اطلاعاتي همچون مصرف سوخت متوسط، برد باقي مانده و فشار باد لاستيك‌ها را نشان مي‌دهد. پيشرانه 4 سيلندر 1.5 ليتري توربوي H2 هنگامي كه وارد بزرگراه شويد مصرف سوخت زير 9 ليتر در صد كيلومتر را نشان خواهد داد كه آن هم جاي تعريف چنداني ندارد. گيربكس 6 سرعته اتوماتيك نيز عملكرد خوبي داشته و قدرت 141 اسب بخاري و گشتاور 202 نيوتون متري پيشرانه را به اكسل جلو منتقل مي‌كند. البته اين گيربكس در زمان معكوس دادن چندان خوب نبوده و دنده را بيش از حد نگه داشته و سپس معكوس مي‌دهد؛ و اين خودرو در بزرگراه‌ها نيز كمي با مشكل كندي روبرو است. در مقايسه با پيشرانه‌هاي توربوي رقباي اروپايي، پيشرانه 1.5 ليتري هاوال از نظر مصرف سوخت و صداي كم عقب مي‌افتد.ما پس از تست خودرو در چندين جاده و بزرگراه بزرگ به دنبال تست برخي ويژگي‌هاي خارج از جاده هاوال H2 نيز بوديم. اينجا با كراس اووري روبرو هستيم كه ارتفاع خوبي از سطح زمين دارد. كيفيت سواري هاوال حتي با وجود رينگ‌هاي 18 اينچي نيز بهتر از حد انتظار بوده و در زمين‌هاي خشن از اين نظر نمره قبولي مي‌گيرد. طراحي خودرو به ويژه در بخش جلو كمي از برادر بزرگ‌تر يعني هاوال H6 الهام گرفته و در كل ظاهر هدفمندي ايجاد كرده است. سپر عقب نيز تغيير يافته و همين موضوع درباره چراغ‌ها نيز صدق مي‌كند. H2 حاضر در تست از رنگ بدنه قرمز و سقف مشكي‌رنگ استفاده كرده است. ديگر رنگ‌هاي بدنه عبارت‌اند از مشكي، سفيد، نقره‌اي، آبي و قهوه‌اي.  H2 داراي باك سوخت 55 ليتري بوده و با توجه به مصرف سوخت آن مي‌توان شعاع حركتي خوبي را تجربه كرد. همچنين مانور با اين خودرو به لطف دوربين دنده‌عقب و كنترل فاصله پارك راحت صورت مي‌گيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.